søndag 18. februar 2007

Bilder :)






6 kommentarer:

Anonym sa...

hei hei :)
Så herlig å se igjen barna!! :) :)
litt trist å se Peter der enda, siden han egentlig skulle begynt på skolen.. :( han klarte vel ikke "eksamen".. :S jaja, du får hilse han ekstra fra meg :) og alle andre! og kelnern +sjefene på mona lisa :)
åh, er så syyykt missunneli på dere nå hehe...
kos dere :)

Annikken sa...

Å, så gøy!! Dere må fotsette å legge ut bilder altså:)

Savner deg Mari!! Det er noe som mangler på Ila.

Anonym sa...

nei guri malla nå blir jeg misunnelig;) Morsomt å se bilder og jeg kjenner jeg blir våt i den ene øyekroken:) Høres ut som dere har det bra og koser dere. Mona Lisa...Ahh...god pizza;) Hvordan smaker mosi'n? Den er nok god:) Hils alle barna fra meg, lærerne, servitørene på Mona Lisa, Collins, Beatrice og resten av gjengen:) Klem fra Karianne

tina på tur: sa...

Hei jenter! Flotte bilder dåkker har :) Ser ut som at alt e bra, og det e kjempegodt å høre! Va jo en scary ass edderkopp på bildet, GRØSS altså. England e genni, vi har det kjempebra her! Har første dag i barnehagen i morra, vi e spent. Stoor klem fra Tina!

Kjersti sa...

Arti m bilda ja! :) No sjer e jo at du ha vårte brunette Gørild, enda mer no enn da e såg d "in real life".. hehe.. fortsett å kos dokk! :) Klem

Anonym sa...

åååh, så fint dåkker har det! men ska innrømme at når æ så bilde a den jævla spidern dær, så takke æ gud for at æ sett her i 36 effektive minusgrader :) :(

suss og klem!